-SjUk bEbiS-

2009-06-09 @ 20:29:06
:(
Ja våran lila Dogge har dragit på sig en dum förkylning, han hostar, nyser o e jättetäppt i lilla näsan..
Kör med nässugen ofta för att hjälpa honom med andningen stackarn!!
Sofie tipsade om att bröstmjölken skulle va bra, så jag handpumpa ut lite o drog in det i en spruta för att sen "spruta upp" det i hans näsa, ska göra om det till kvällen oxå så kanske han får det lite lättare i natt :(

Vår stora kille har varit på dagis hela dagen idag, Robin hämtade upp honom när han slutade jobba, det var en mycket övertrött liten gosse som kom hem, han hade bara sovit en halvtimme på hela dagen så därav hans trötthet o humör vid hemkomsten då!!
Men nu sussar han sött i sängen sin iaf, och i morgon kommer gammelmormor o moster Challan på besök så då blir han nog överlycklig ;)

Jag o Sofie har vart och gjort Enköping osäkert idag vi!!
Å vi SKULLE JU INTE SHOPPA NÅT, MEN det gjorde vi ändå ;) Båda mina grabbar fick lite nya sommarplagg, säger som syster sa "bara hoppas att det blir sommar nu då, så de här linnena o shortsen kommer till användning"..
Finns ju inga garantier för Sveriges väder liksom..
Hann med en fika-date med Kattis o Annsofie oxå :)

HO var förbi tidigare idag oxå, hon hade vart o shoppat presenter till Dogge :) Jättesnällt, det tackar vi för!!

Presenterna från HO ;)


Lite rock kläder till Dogge


Å 2 vanliga linnen, oxå till ultra mini :)


Och min stora kille fick lite blandad kompott, dock inget som matchar varandra, men jag har jagat det här stjärnlinnet med ljus o lykta å nu ÄNTLIGEN fanns det i rätt size ;)


(Ursäkta bildkvaliteten men jag va lat o tog mobilen till hjälp)!!

Kommentarer
Postat av: HO

Vart köpte du det fina stjärn-linnet?

2009-06-09 @ 20:55:47     URL: http://holmsta.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller med dig! Linnet med stjärnor var jättesnyggt!



Kram

2009-06-09 @ 21:05:14
Postat av: Sussa svarar

HO:

Köpte det faktiskt på H&M ;)

Ska finnas i grönt o vitt oxå, men de e ju slut överallt.. Kanske att det skulle komma påfyllning i Enköping i morn sa dem ;)

Jag var överlycklig att till slut få tag på ett iaf ;)

2009-06-09 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0