-NåN SoM hAR En bAdRiNg tiLL ÖveRs??-

2009-06-01 @ 07:40:17
Skulle behöva en sån att sitta på just nu..

Helgen som varit har bara flugit förbi, den har minst sagt vart fullspäckad!!
På lördagen kom syster, Sonny o Rasmus hit och spenderade dagen med oss, lite senare på kvällen kom även mamma o Kenth med båten, så vi drog ner allihopa o mötte upp de och gick o käka mat :)
Blev rätt sen läggning för familjen Olsson/Andersson och ändå MINDRE sömn under natten oxå, hade en ultra-mini som bestämde sig för att skrika/gasta/vara KONSTANT hungrig fram till klockan var typ halv 5!!

Å sen blidde det söndag, å då bjöds det på frulle nere i mamma o Kenths båt, följt av lite glass på torget :)
Efter det bar det av direkt ut till Sanna, Bullen o Saga, för där bjussades det på SKITGOD ananaspaj *tack tack*!!
Vi blev inte alltför långrandiga där, för Vilmer hade en av sina sämre dagar.. Han var jättetrött efter att även han vart vaken under natten med feber, tror det är en ny tand på gång för honom för han grötar ordentligt med handen i munnen igen??!!

Vad gjorde vi mera då??
Alex o PIllan kikade förbi en sväng och sa hej :) Sen hittade Robin en garderob, eller ska jag säga garderobsvägg eller nåt (??) på blocket iaf, vi har tittat lite på såna lösningar inför renoveringen av sovrummet men de vi tittat på har kostat mera än vad vi vill ge.. Hur som, vi kasta in hela familjen i bilen o åkte o kika på den, å den var riktigt fin så den fick följa med hem ;)

Den kommer dock inte att sättas på plats förrän hela rummet är klart, vi ska väl börja med det här i dagarna tror jag!!

Det var vår helg det, å nu e det måndag (men fortfarande sol o helg för oss iofs) igen!!
Idag ska vi fånga dagen, får se vad vi hittar på??

Ps: Vilmer har pussat sin brorsa en hel del o har hittills inte visat att han e förbannad på att ultra-mini, kommit för att stanna ;) Han har däremot sympati gråtit när han vart ledsen!!
Appropå Vimer grisen, hör att han vaknet nu, så jag ska upp o hämta honom ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej man jag har en vetekudde som hjälpte mig i svåra stunder :) Puss

2009-06-01 @ 08:17:33
Postat av: Johanna

Åhhhhh, jag VET hur det känns.....aj,aj,aj! Har precis lagt undan min badring så du kan ta den!!!! Kram kram

2009-06-01 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0