-MidSoMMAr-

2009-06-19 @ 11:38:20
Blidde som vi alla trott då, en lite regnig start på den här midsommaraftonen!!
Men allt kan ju fortfarande hända, vindarna kan vända och vädergudarna kanske vill bli kompisar med oss??!!
Vem vet ;)
Jag hoppas iaf på det!!
Men som läget e nu, så blir det min nya fina regnjacka och mina matchande stövlar till det ;)
För silllunchen SKALL OAVSETT avnjutas utomhus (även om det nu blir under ett nyinköpt partytält).. Å om inte annat så har vi barn som inte direkt vill vara inne o leka för att det regnar, så det kommer nog va nödvändigt med regnkläder för oss!!

Vi sitter just nu o väntar på att gangster-storebror ska vakna (ville lägga han en sväng så han skulle orka hela dagen, känner på mig att det inte blir nå mera vila för hans del idag), när han gör det så ska vi gasa mot Knivsta :)
Där väntar systers årliga sill lunch, som hon i år fixar under partytält uppe hos mor ;)
Jag hann faktiskt med att göra en sill inläggning igår kväll så den tänkte jag bjussa på!!
Till kvällen blir det grillning i vanlig ordning..

ÅHH, glömde ju nästan skriva att vi åkte o köpte vagnen igår, så nu har vi alltså en röd Phil & Ted som barnen ska få inviga under dagen ;)
Det medföljde ju som sagt en hel del saker till den, bla ett regnskydd, känns som om det oxå kommer att komma till användning redan idag ;)

Nähepp, sminkad e jag men jag har inga kläder på kroppen så jag kanske ska kirra det så vi är helt klara att åka sen då!!

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!!





Kommentarer
Postat av: Vanja

Hoppas ni fick en trevlig midsommar....Vädret blev ju ialla fall bättre framåt dagen :) Kram

2009-06-20 @ 10:31:04     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Anonym

Vanja:

Den blidde kanon med strålande sol desutom :)

Hoppas ni oxå hade mysigt!!

Kram

2009-06-20 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0