-LitE fEL!!-

2009-06-16 @ 17:06:51
Hahahaha!!
Va precis in på Grandinar´ns blogg o läste hennes svar på "utmaningen", kom till fråga nr 50..
Var tvungen att läsa den både 1 o 2 gånger, har nämligen svarat lite fel på den själv :)
Jag HAR INTE TAGIT BLOGG PROFILFOTOT i ett vardagsrum i Enköping, detta är taget i en fotostudio i Stockholm ;) Profilfotot jag hade i skallen o svarade på var facebook profilbilden, hahaha!!
Måste vart trött eller nåt, skyller på att jag e småbarnsmorsa eller nåt ;)

Rätt onödig info, men ville dock göra er uppmärksamma på mitt felsvar ändå ;)
!!

Nu bjuds det på mat hos syster så nu ska jag bege min rumpa in i köket!!
Återkommer ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0