-jAG ViLL hA SoMMaR!!-

2009-06-12 @ 19:01:06
Regn, regn o lite mera regn OCH blåst!!
Visst fan känns det som Juni hörni??
Man blir ju knäpp, hur länge ska det här trista kalla vädret hålla på liksom.. Suck!!

Ja idag hade jag läkartid med Douglas, när Bvc var på hembesök igår så tittade hon på hans tumme o ville att en läkare skulle kika på den för hon var lite fundersam på om det var Streptokocker eller om det bara var att han "sugit" sönder den??!!
Visade sig iaf att det bara var det sistnämda..

Vi kom även in på Vilmer när hon var här igår, vi berättade om hans tal
(eller talet han inte har så mycket av kanske jag ska skriva), sen sa vi att de redan på BB sagt att han hade ett kort tungband (därför han inte kunde ammas), sen e det ingen som frågat eller följt upp detta så vi tog upp tung-problemet igår o hon kikade..
Mycket riktigt, det e alldeles för kort, så där har vi en anledning till det sena talet.
Nu ska vi dit nästa vecka på 18-månaders kontroll hur som helst, å då hoppas jag vi får en remiss på att få klippa hans "band"!!
Känns skönt när man hittar anledningar till saker o ting iaf :)

Nu är jag så IN I HELV......ES sugen på nåt sött o gott till ikväll, så röda faran ska få köra mig ner till Ica nu på stört!!

Ha en alldeles underbar fredagkväll i regnet o blåsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0