-jAG e Så LycKLiG-

2009-06-04 @ 07:09:01
..OCH utvilad!!
Tänk att sömn kan göra en så glad :)
Kycklingen somnade vid 01 o sov till *håll i er*, 06.15!!!!!
*Räknar på fingrarna*, det blir 5 timmar och en kvart det (å kvarten, gott folk, den e JÄVLIGT viktig)..
Var bara det att nu badar sängen i mjölk o jag hade mer än sprängont när jag blev väckt, men det e smällar man får ta om man ska sova!!

Å nu gosar vi i soffan o väntar på att vi ska kunna väcka mini gangstern o pappan, det e dagis dags i dag nämligen :)
Sen får vi se vad vi hittar på, jag ska börja dagen med att bada med Dogge iaf!!

Syrrorna var ju här på visit igår kväll o Challan Brallan hade med sig en present..



Hej på ett tag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh, lyckliga du.......vill oxå sova 5 timmar och en kvart.......inatt känns det som att det inte blivit mycket sömn.....SNARK! Jeppes sovrekord är 5 timmar! Kram kram

2009-06-04 @ 09:43:28
Postat av: Grandinar'n

Name It kläder ser jag. :)

2009-06-04 @ 10:14:02     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0