-hiTTaR iNtE KAMeRA sLAddEN??-

2009-06-08 @ 23:17:38
Ja nu när jag äntligen trodde jag skulle kunna lägga in några bilder från nya kameran så hittar
 *läs fattar jag inte vilken jag ska använda* jag inte rätt sladd??
Hoppas Robin anländer hemmet inom kort så jag kan fråga honom ;)

Vad har vi hittat på idag då..
Jag o Douglas var ner o fikade med HO i butiken, hann säga hej till HK oxå (fick present oxå ja, en ny Ed Hardy tröja) *tack tack*..
 Vilmer har hjälpt farsan sin hela dagen med att fortsätta bygget av vår nya grillplats, kommer bli rikigt bra tror jag, ser redan fint ut ;)
Fan va vi ska grilla i sommar, o dricka MASSVIS av öl!!

Nu ska jag invänta att HO svarar på mitt mess o sen hänga lite tvätt innan jag stupar i säng!!
I morgon väntar tidigt besök av Syster o Rasmus o en tripp in till Enköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0