-fÖRStA dAGEN EnsAm-

2009-06-22 @ 21:16:38
Ja, då var första dagen som ensam 2-barnsmamma avklarad då!! Robin började ju jobba idag igen..
Måste erkänna att jag var lite nervös över hur jag skulle få det att gå ihop.. Men när jag sänkte mina krav på mig själv så gick det FAKTISKT över förväntan!!??
Tror dock att jag har vädergudarna att tacka en hel del, för nu har vi ju kunnat spendera mesta dels av dagen ute..

Började dagen med en "snabbfika" hos Sanna, sen bar det av till Ica o inhandlade lite mat, därefter en supersnabb visit hos Zara o Osvald :)
Väl hemma hade jag en ybertrött son som slockna direkt när jag la ner honom i sängen o sen sov han i 2 timmar lilla gubben :)
Under tiden passade jag på att fylla hans pool som jag skrev tidigare, å den invigde han med nöje när han valde att vakna ;)
Pillan kikade förbi på lite fika på em, hon har förövrigt bf idag (hoppas att mina barn får en kusin till natten då)!!

På kvällen kom även Challan över å fika lite med mig, hon stannade och åt en sen middag med oss oxå (eftersom att Robin inte kom hem förrän vid 20-tiden från jobbet)..

Dagen i lite bilder!!


Vilmer o Saga


Vilmer, Pillan o Doggelito


Åker kana ner i poolen ;)





Lunchtime





Kommentarer
Postat av: HO

Jobbar på onsdag igen, så om Dogge vill komma ner och hälsa på då så är han mer än välkommen ;) kram kram

2009-06-22 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0