-En tRiPP tiLL GrÄnBy-

2009-06-04 @ 20:24:34
Blev en trevlig dag trots regnet idag!!
Jag o Douglas åkte in o mötte upp syrrorna o Rasmus på Gränby centrum på eftermiddagen :)
Å jag som INTE skulle shoppa nåt egentligen shoppade en hel del, men idag var jag lite duktig o handlade faktiskt till mig själv (hör inte til vanligheten direkt, man handlar ju alltid till barnen i första hand annars), så nu längtar jag tills jag får premiär-inviga mitt "partylinne" ;)

Ok, det blidde EN sak till ultra-mini..
 
..en tröja o ett par små byssor med lite söt text ;)
Ja, å nöden har väl ingen lag va??!!
Blev tvungen att slänga mig ner mitt på golvet inne på H&M o hänga fram
"Arla-lökarna"!!

Nu ska jag bara lägga mig i soffan o försöka vila lite inför den kommande natten, lika bra att förbereda sig på det värsta, så kan det bara bli bättre ;)

Over´n out!!

Ps: Välkomna hem HO och HK ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till nya trollungen, hoppas att ni alla mår bra. Lycka till med allt.



Kramar från Katrineholm

2009-06-05 @ 18:11:22
Postat av: Grandinar'n

Tack för kommentaren! :)

Mjooo, vi försöker väl ha lite rutiner...har varit lite brist på det tidigare. :) Och det verkar passa honom nu. Det gjorde det inte innan. :)

2009-06-05 @ 19:52:39     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: HK

Tack tack, ska bli så roligt att se den lille, jag vill ju också ;)

2009-06-05 @ 20:15:21     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Sussa svarar

Åsa:

Tack tack :)



HK:

Ses på tisdag ;)

2009-06-06 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0