-Du fAttAs Oss-

2009-06-10 @ 17:15:29

Gammelmormor o Challan kom på besök idag, de livade upp min regniga och arga dag :)
Charlotte frågade om inte Vilmer fick följa med henne hem o sova kvar eftersom hon redan börjat sin semester!!
Sagt o gjort, nu är vår stora pojke i Knivsta hos moster.. Men när jag vinkade hejdå till honom i bilen så kände jag nästan tårarna komma, lilla plutten åkte ifrån mig/oss :(
Litar på Challan, det e absolut inte nåt sånt, känns bara som om nåt saknas massor här hemma :(
Längtar redan massor efter honom..
Min fin fina älskling!!

Men jag VET hur mycket uppmärksamet han får när han är där, så han kommer nog vara mer än nöjd ;)

Jaja, längtar efter honom gör jag hur mycket som helst iaf, behövde bara få skriva det..

Min karl frågade om vi inte skulle äta pizza eller nåt annat onyttigt ikväll, men jag känner att jag ska försöka övertala honom till att vi kan åka in o käka thaimat istället!!
Ska be det snällaste jag kan o hoppas han kan vika sig för det ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det tycker jag låter som en bra ide....Å sen kaffe här hemma ;) Puss

2009-06-10 @ 17:23:05
Postat av: Sussa svarar

Sofie:

Vad var en bra idé??

;)

2009-06-10 @ 17:27:36
Postat av: Sofie

Thai maten:) Men det slog mig nu att ni säkert åker till Enköping :(

2009-06-10 @ 18:25:34
Postat av: challan

jag tar väl hand om eran älskling!!puss

2009-06-10 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0