-DouGLaS AnfALLeR-

2009-06-01 @ 21:41:42
Skulle man kunna säga!!
Skulle just byta bajj blöja på "kycklingen", men han var liksom som hungrigast just då. så han kastade(bokstavligt talat) sig från sida till sida på skötbordet o sökte precis allt han kunde med munnen.. Såg sjukt roligt ut :)
Men nu e han mätt o belåten och gör mig sällskap här i soffan!!
Vilmer har inte direkt vart så överförtjust i sin brorsa idag, han har väl försökt några gånger att testa vad han går för kan man säga..
Nu har ju vi vart där så ingen skada skedd, men som sagt brorsan var inge populär ALLS idag!!

Vi har för övrigt inte uträttat något duktigt alls idag, förutom en tvättmaskin o en plåt med hembakt pizza, på heela dagen ;)
Skönt, med tanke på att det tar mig en halvtimme ungefär att knalla från det ena rummet till det andra!! Gör så skitans ont mellan "you know what".. Men det e väl över om några dagar!!??

Nu ska jag leta fram nåt gott att smaska på ;)

Joo, nu kom jag på att Robin o Vilmer FAKTISKT gjort nytta idag, de har fixat klart med grillen o grillplatsen ;)
 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mosters älsklingar :)

2009-06-02 @ 08:51:00
Postat av: mormor eva

Mormors oxå!!!!

2009-06-02 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0