-BvC o kAffE i SoLEN-

2009-06-17 @ 19:56:57
Började morgonen med att käka frulle ihop ALLA 4, även Dogge skulle äta frukost just då ;)
Sen bar det av till bvc för mig o minstingen, å gissa vad??!!
Jodå, vågen hade ökat IGEN!! Nu väger han 4660 o han har *håll i er* dragit iväg av helvete på längden.. Han är nu 57,3 cm (Vilmer var 58 lång när han var 1,5 månad)!! Så därav mycket av vikten gissar jag, fast sköterskan propsar fortfarande på att jag har nån slags SUPERMJÖLK, haha!!
;)
Hon började dessutom testa honom lite (brukar inte göras så här tidigt egentligen men hon upptäckte hur "vaken" han var så hon gjorde det nu iaf), det visade sig att han ligger ungefär 3 veckor före i utvecklingen, både motoriskt och intellektuellt.. Tyckte jag var lite skoj :)

Sen drog vi hem o fixa lite lunch till storebror innan han o pappa skulle till farbror o fika ;)
Då drog jag o Douglas till Sanna o Saga o tiggde massa kaffe, bullar OCH godis ;)
*Massa tack för den viktuppgången Sanna, haha*
Blev en lång fikastund i solen, riktigt mysigt.. Sanna messa även Robin o Vilmer lite senare o hörde om inte de oxå ville komma på lite kaffe, vilket de gjorde!!

Sen helt plötsligt så var det middagstid så då var det dags att fara hemåt ;)

Å nu sitter jag här i soffan, Vilmer sover, Robin tonar rutorna klart på "röda faran" o lill Dogge gör mig sällis i mitt knä!!

E lite ledsen för att jag BARA har en liten bit choklad kvar i kylen :(
Sanna, om du ser detta inlägg snart o din karl har kommit hem så kanske du vill joina mig in till Maxi en sväng?? *blink blink*

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0