-biLdbeViS-

2009-06-24 @ 09:16:31
Jajamensan!!
Han sov i vaggan i natt oxå ;) Fick mat även igår runt 22 tiden o vakna nästa gång runt 04.30!!
Sen däremot, efter kl 05 nånting så ville han inte göra nåt annat än o snutta oavbrytet till typ halv 8..
Skapligt seg man var då när även Vilmer vakna o var superledsen (han e superförkyld IGEN)..
Blev till o tillbringa första delen av morgonen med ett barn på varje arm i soffan, i med bröstet på den ena o på med "youtube" o barnvisor till den andre ;)
*hahaha*
Nu fick jag just Vilmer att somna om en liten stund, försöker även få den mindre varianten att slappna av o vila lite, vilket går mindre bra!!
Har packat strandväskan klart iaf, för idag ska jag o mina barn till beachen ;)
Det lär ju bli en syn för ögat när "familjen Cirkus" ska försöka vara lite strukturerade!!

Men det bjuder jag på idag..

Här kommer lite bildbevis från natten iaf!!
Å även en liten bild på min tandborstarkille :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en riktigt skön dag på beachen!! Kram kram

2009-06-24 @ 09:34:30
Postat av: Vanja

Ha det underbart på stranden :) Lite avis blir man. Kram

2009-06-24 @ 10:56:06     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Sussa svarar

Johanna o Vanja:

Tackar tackar, det hade vi ;)

2009-06-25 @ 07:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0