-aSg-

2009-06-06 @ 08:33:52
Ok, nu sitter jag här o asgarvar!!!!!
Skulle just försöka komma på nån rubrik till inlägget när jag tittar ner på Dogge o upptäcker att nåt inte stämmer innanför pyjamasen.. Ut sticker nämligen lite blöja som e blå o grön, ALLTSÅ VILMERS BLÖJA!!
Hahahahaha!!
Min trötte man har i all hast i morse tagit fel blöja på fel barn, kanske e bäst o kika vilken blöja Vilmer har på sig nu då ;)

Tillbaka till det jag skulle skriva om då!!
Har iaf vart 2 riktigt bra nätter till, igår bev det 5 timmar sömn i sträck o i natt blev det HELA 6 timmar!! Han somna kvart i 1 och vakna strax före 7 första gången :)

Igår var vi hemma hela dagen men vi fick finbesök av familjen Ahlblom/Landström framåt eftermiddagen :)
Blidde lite grillning o några öl, varvat med att jag o Kattis lekte mjölkkossor då ;)
Vi bestämde att vi skulle åka o kika på en gemensam tomt utanför Knivsta idag, så det e alltså det som står på vårat schema för dagen!!
Hoppas att de kanske vill sällskapa oss o käka på Grekens när vi ändå e där??!!

Lite bilder från besöket, OBSERVERA att Vanessa är 7 veckor o vår son BARA e 1 vecka, skiljer ju inte alltför mycket i size liksom.. Undrar hur detta ska sluta??

 





Nähepp, nu ska jag skifta blöja på grabben så den får bättre plats i pyjamasen ;)
Å så ska jag kasta den andre grabben i säng o vila lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0