-2 bARNs MaMMaNs VaRdaG-

2009-06-14 @ 11:18:28

Sitter i skrivande stund o ammar, samtidigt som jag försöker leka med Vilmer som vill att jag ska pussa på hans Bamse!!
Det går sådär ;)

Alla ni som känner mig bra, vet hur jag e med alla mina mobilpåminnelser :)
Är tvungen att skriva upp precis allt, även självklara saker, men mitt minne är ju som hos en jävla goldfish eller nåt!!
Ja nu har jag iaf lagt in en ny, daglig påminnelse där det påminns om att jag ska göra mina knipövningar!!
Skitbra ju, bara att flytta fram den påminnelsen varje dag, å kommer jag dessutom ihåg därimellan att göra några övningar så blir ju det bara en bonus liksom ;)
Jag menar, VEM vill inte (Johannas ord) ha MVG i "underredsbesiktningen"??
Ska jobba hårt för det tänkte jag :)

Nu ska det rapas lite, vi höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0