Ugnsgratinerad!

2009-07-10 @ 20:43:14

Jag tröttnade på att sitta vaken om nätterna enbart för att hålla i laddaren till min ugnsgratinerade mobil, så jag gick och köpte mig en NOKIA och tänkte nudu. Efter en veckas försök till att styra mina fingrar till ett läsbart sms så tröttnade jag. Finnarna kan slänga sig i väggen hårt och länge!!!
Så Idag kan jag gladerligen presentera den nya laddningstekniken för denna satans telefon!!!



OBS: Detta fungerar på samtliga sony ericsson modeller.


Funktionsdugligt.

/ Robin


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ha ha ha :) E de telefonen eller laddaren de e fel på?

Jag har en extra laddare i så fall som du kan få :)

Hoppas de e bra med er alla.

Kram

2009-07-10 @ 20:48:33     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: B2

Vad var det för nummer det var till den där mobilen då. Har supit bort det igen :) Det har ju hänt en del sen sist vi surrade. Grattis till Douglas. Micke

2009-07-10 @ 23:50:43
Postat av: Sussa svarar

Vanja:

Det e ju alttid samma laddningsproblem med alla Ericsson, de blir kassa efter ett tag.. Så det är både mobil o laddare men mest mobilen som blir svårladdad!!

Men tack ändå ;)

Kram



B2:

B1:an hälsar tillbaka ;)

2009-07-11 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0