-ViLMER, iN NEEd Of NeW OnE´S-

2009-07-29 @ 09:13:12
Va in till stan en sväng igår, hade grötat tillräckligt länge i min gamla mascara så det var verkligen superdags att införskaffa ny!! Blev ett par nya skor till hösten oxå för Vilmer ;)
Hade väl velat gått o kikat lite till men det var inte så lätt när den minsta blidde hungrig o den store började tycka att det var tråkigt efter nån timme.. Ska åka in nån kväll med syster o shoppa på mig en ny garderob till MIG SJÄLV, för det var längesen jag stor handla kläder till bara mig ;)

För vet ni, den 22:a då smäller det, då ska jag o syrrorna med respektive ut på stan!!
Å barnen är nu inkvarterade på varsitt ställe den lördagen, så man kan svina riktigt mycket (ok det där lät illa, men jag menar att det ska bli skit najs att inte vara mamma för en kväll)!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Super fina skor till Vilmer :) Och sakerna till sovrummet var skitsnygga...ska bli skoj att se det när allt är klart!! Puss

2009-07-29 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0