-vÅtisARNa i kYLEN-

2009-07-16 @ 21:42:28
Jo, snart dröjer det nog inte länge förrän man stoppar in våtservetterna i kylskåpet eller nåt!!
SJUKT trött, fattar inte.. Måste ju lida av vitaminbrist eller järnbrist för det här e ju helt absurt??!!
Jag pratar helt osammanhängande oxå säger min bättre hälft *hahaha*. jaja jag ska lägga mig nu iaf så jag hinner få så många timmars sömn som möjligt i natt ;)

Dagen har varit händelserik även idag :)
Jag började med att åka med barnen in till Enköping o hälsa på Jenny med familj!! (Hann med att träffa Kattis en supersnabbis eftersom hon oxå råkade vara i Enköping idag)
Drog direkt hem till farmor o farfar o fikade, sen fick Vilmer vara kvar där när jag o Dogge drog till Bvc!!
Det e liite lättare att åka utan båda barnen om man ska försöka prata lite oxå, eftersom VIlmer brukar agera både datatekniker o journalläsare när han är med där ;)
Så tack för hjälpen med Vilmer idag!!

Efter det ville Kattis (en annan Kattis än den tidigare nämnda) o Freja låna Douglas för en liten promenad, å det fick dem ;)
Eftersom att Robin skulle jobba sent idag så passade jag o Vilmer på att mysa till RIKTIGT under vår "egen tid", vi drog ner till Lilla Torget o avnjöt en smarrig pizza på uteserveringen, det var sjukt mysigt att få ägna 200 % på BARA honom i en timme ;)
Var bara det att när vi lämnade av lillbrorsan å vinkade hejdå, så började Vilmer gråta o peka, han blev jätteledsen över att Dogge inte skulle följa med i bilen.. När jag ska ut o åka med grabbarna så börjar jag alltid med att spänna fast Vilmer först å då pekar han ALLTID på Douglas stol o säger nåt på "hans språk", han visar iaf att han vill se till att även lillebror följer med, sötisen min ;)

Ok, jag vet att hon (Bvc sköterskan) säkert säger så till ALLA föräldrar, men jag blev stolt ändå när hon sa förra gången jag var där, att jag (vi) hade så himla vackra barn, å när hon även idag bekräftade o sa IGEN att jag hade så himla vackra barn, "fast det e ju inte så konstigt när de har en mamma som ser ut som du" sa hon sen *haha*
Så, nu har jag skrytit för ett helt år framöver!!

Från Vilmers o min romantiska middag idag!!


Nä förresten, när jag ändå e igång med skrytandet så kan jag väl fortsätta..
Freja hade frågat sin mamma idag om vi inte var väldigt rika, för hon tyckte alltid att jag hade så snygga kläder ;)
Barn e härliga :)
SNYGGA KLÄDER = RIKA MÄNNISKOR!!
;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Klart du är rik, med en sån familj o ett sånt utseende!!!

2009-07-16 @ 21:59:52
Postat av: Johanna

Ni HAR jättefina barn! Och barnen HAR en jättesnygg mamma! Vi har oxå käkat på Lilla torget....nu ikväll! Kram kram

2009-07-16 @ 22:17:20
Postat av: Sofie

Du har jättefina barn syster!!!!

2009-07-17 @ 09:19:00
Postat av: Vanja

ni har fina barn! å med sådana fina och härliga föräldrar kan man ju inte få nått annat än fina barn :) kram på er

2009-07-17 @ 15:34:16     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0