-tYPiSkt Mig-

2009-07-31 @ 22:19:05
Att ha den här förbannade beslutsångesten, varför kan jag inte vara som jag var förut??
En super impuls köpare!! Visserligen så ångrade jag 90% av köpen jag gjorde men va fan, man lever bara en gång!!
Nu så ska det tänkas fram o tillbaka, hem o fundera o klura å vad händer då??!!
JO, lamp jäveln e slutslåd, BARA för att jag nu beslutade att det var den jag skulle köpa..

*Tar ett väldigt djupt andetag o försöker tänka positiva tankar*

Nog om det, tyg blev det iaf men mer än så blidde det icke tyvärr!!
Åkte till Västerås istället för Uppsala, så Byggmax får sig nog ett besök i morn istället ;)

Barnen hade skött sig bra hos HO, iaf vad hon sa till mig ;)
Hon kunde tom tänka sig att ha de flera gånger *hahaha*

Tack snälla Helena för hjälpen, det var riktigt skönt att få sätta sig o luncha själv o sen strosa runt o bara vara!!

Fick några bilder mailade till mig från henne nyss, slänger upp de här ;)



Nu blire bingen, gonatt med er ;)

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Söta barn du har Sussa!! :) Riktiga guldkorn.

2009-08-01 @ 09:06:24     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0