-SoM hANdEN i hANdSkEN-

2009-07-08 @ 20:05:18
Det blidde en tripp ut till HK efter att barnen sovit middag!! Var längesen jag träffade henne så det var mysigt att ses igen ;)
Vilmer hade nog inte sovit klart eller nåt, för han var både högt o lågt när vi var där (tur vi var utomhus iaf, haha)!!
Sen var han tröttare än tröttast när vi kom hem så det var med nöd o näppe vi fick i han nån middag..
Efter maten så vagnade Robin kycklingen till sömns medans jag o Vilmer kastade oss i soffan o kikade på "Emil-filmen" (hans nya favorit), riktigt skönt att han börjar gilla att titta på tv faktiskt :)

Måste berätta vad Vilmer gjorde tidigare idag, haha!!
Jag stod i köket o gjorde iordning kaffe, Dogge satt i sin stol bredvid mig när plötsligt Vilmer kommer in o börjar skjuta ut Dogge i stolen till vardagsrummet.. jag lät han hålla på (tittade hela tiden så inget skulle råka gå snett) för att se vad han ville göra!!
Å vet ni vad??!!
Sötisen min, han skjöt honom fram till sin leksalslåda o placerade honom där medans han själv började leka med sina bilar *skrattar*, han ville ju att brorsan skulle vara med o leka liksom ;)
Tyckte det va så sött gjort!!

Angående överskriften så har jag nu bestämt mig för att fixa lite lyx här hemma, fick tipset av HK idag om ett riktigt bra företag med bra priser dessutom!!
Informerar mera om vad det är, när det är fixat o klart ;)

Nu e det kaffedags för mig o gubben med jordgubbar plockade i egna landet, (har plockat en halvliter varje kväll nu i en vecka), skitnajs ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Det hade jag velat se! Saknar de båda och roligt att läsa att Dogge( som jag inte är så förtjust i)har fått namnet Pytte. Mkt gulligare!!!

Kram

2009-07-09 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0