-SkiTbRA dAG!!-

2009-07-10 @ 20:03:26
Åhh, jag kunde inte vara mer nöjd med dagen!!
När pyttekalle ÄNTLIGEN bestämde sig för att somna strax före 11 så sov han sen till efter 2 *såå nöjd*, då blidde det lite käk å sen så satt han i sin stol o var rätt happy faktiskt ;)
Sen var det sovtajm igen o han somna typ innan jag ens lagt ner han i vagnen!!

Har haft besök av Lizette med familj hela dagen, å så kom även Alex, Pillan o lillgrabben förbi.. Skoj å se det lilla knytet (trots att han sov under besöket)!!
Ska träffa Alex o Pillan även i morn, för då ska vi på 30-års fest tillsammans, så då kanske jag får chans att se Hampus i vaket tillstånd oxå ;)

Har hunnit med en supersnabb sväng till bolaget med familjen nu på kvällskvisten oxå, va sjukt sugen på ett glas rött, men hade INTE EN DROPPE hemma, men nu så har jag ;)
 
Nu blir det dusch å sen ska vi grilla burgare, sådetså!!

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Vad glad jag blir när jag läser att Pytte har sovit så bra, samt varit ganska nöjd. Det ger krafter.

Är ledig på Tisdag om ni vill ha hjälp med nån av pojkarna.

2009-07-10 @ 23:39:55
Postat av: tiiiinaa

hej tjejen! vilken mysig blogg :) titta gärna in hos mig och ställ en fråga, gärna någon ny :)

2009-07-10 @ 23:57:01     URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Sussa svarar

Mamma:

Snällt men på tisdag ska jag till läkaren med Vilmer ang hans tunga :) Kram



2009-07-11 @ 10:05:59
Postat av: Johanna

Skönt att höra att pytteliten har sovit så bra! Visst ger det hopp! Kram på er

2009-07-11 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0