-SkApLiGt-

2009-07-08 @ 11:57:09
..med risk att låta enformig så säger jag igen, att båda barnen sover!!
Älskar när de är synkade med sina sovtider ;)

Har vart ner nu iaf o lämnat in "pink-provet", så nu får vi se vad de säger den här gången??

Jag e faktiskt skapligt nöjd med gårdagen förresten, både vad gäller, humör, mat o sovning för pytteliten..
Allt klaffade *peppar peppar ta i trä*, å det jag är mest nöjd o glad över är att han åt sitt nattmål 20.15 o somnade INNAN klockan hunnit bli 21 ;)
Sen var det förstås ett mål mat på natten då, men ändå.. Man vågar väl knappast hoppas på samma tider idag??!!

Nähepp, fixa klart lite fläskfilégryta kanske, medans sötisarna lurar..
Brynte bara på köttet igår, var för trött på kvällen för att göra klart!!

Ska erkänna att det blivit mycket grillat och annan snabbmat här hemma sen pytte anlände, hoppas verkligen på att få in lite mera "ordentligt lagad mat" rutiner snart, men jag har fått satt det lite åt sidan när jag varit själv..
Är såå sjukt avis på typ alla andra nyblivna mammor jag känner, som har lyckats få sina gubbar att ta semester i samband med "nytillskotten".. Robin hade inte ens de möjligheterna på sitt jobb tyvärr :(

Men men, det e bara bita ihop o komma igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0