-Seg idAG-

2009-07-12 @ 11:08:02
*gäspar*
Mmm, rätt trött idag trots att jag var nykter igår o att det inte ens blev sent.. Börjar väl bli old eller nåt ;)
Vi var ju på Görans 30-årsfest igår, men vi åkte med båda barnen så det blidde lugnt!! Var väl hemma vid halv 11 tror jag, å då var det en grabb som stupade isäng kan jag lova, det var liksom 4 timmar på "övertid" för honom, vilket vi får äta upp idag.. Han e inte på sitt bästaste humör inte :(
Vi la han precis för lite middagsvila, får se om han vill somna eller inte??!!
Det var en trevlig fest iaf, vi o några andra gick ihop o köpte en enhjuling i present till honom, tror han uppskattade den, vi förväntar oss iaf en redig uppvisning här om nån vecka *hahaha*!!

Idag blir det IKEA för hela slanten, måste kika ut en ny sänggavel till nya sovrummet ;)
Robin har spacklat, slipat o målat klart väggar o tak nu.. Nu ska det sättas vit panel över hela den ena väggen (ja som en fondvägg alltså, har designat det här i min lilla skalle nämligen, så jag hoppas det blir bra), å på den andra ska det komma upp en hel garderobsvägg med skjutdörrar..

Vi har valt en mycket ljus grå ton på väggarna, vit panel och garderobsdörrarna går i glansvitt o frostat..
Så nu tror jag på en mörkare grå sänggavel i tyg??!!
Vad tror ni??

Sen får allt annat krims krams oxå gå i en mörkare grå skala, ni vet kuddar filtar, gardiner å sånt ;)
Lite antiksilver gråa stakar kanske *tänker*, ja det får det nog bli :)
Ska titta på mera sånt idag, har för mig att MIO´s heminredningbutik har väldigt tjusig detaljinreding, måste även till Chilli o titta!!

Nu ska jag fixa mig lite, men först några bilder från igår ;)

FÖDELSEDAGSBARNET!!

Jag va faktiskt nykter, fast det inte ser ut så ;)



Vilmer charmade många (som vanligt)



Jo, Dogge var oxå med men han valde att bara va vaken 10 minuter för lite käk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0