-MiNA bARN-

2009-07-07 @ 21:28:36
..tror jag måste se rätt sliten ut, eftersom jag till o med blivit tillfrågad och erbjuden avlastning utanför Ica!!??
Telefonen började ringa redan igårkväll efter att jag varit nere o handlat men då orkade jag inte ta det så jag svarade inte förrän samma person ringde idag..
Hur gulligt är inte det??
Att erbjuda sig hjälpa mig för att jag skulle få andas ut lite, o kanske "bara" få umgås och vara med Vilmer gubben!!
Vi skulle höras av i veckan iaf..
Känns hur tungt som helst att "lämna iväg sitt barn", men om Dogge får komma ut i vagnen på promenad en stund så skulle det vara till JÄTTESTOR hjälp för mig och betyda massor!!

Det finns underbara människor där ute..

Mina barn är min stolthet, min glädje, min anledning att kliva upp varje morgon..
Jag älskar er, Vilmer Robin Valdemar och Douglas Benny Adrian..

Puss från er trötta mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0