-MaMMa e hÄR-

2009-07-01 @ 09:24:31
Mamma kom hit igår på besök, hon stannade kvar här över natten oxå ;)
Så nu sitter vi här, mätta o klara att gå ut o leka lite!!

Hade trevligt fikabesök av Johanna o Jesper i går, hann inte blogga nåt igår tyvärr men jag slänger upp en bild från deras visit.. Gårdagen förövrigt bestod bara i att "vara", Vilmer var sin sista dag på dagis innan sommaruppehållet igår så nu har han SOMMARLOV för hela slanten ;)
Tyvärr så har han ju inte alltför skoj med mig, som de flesta dagar inte gör annat än tröstar, matar o söver en mindre nöjd kyckling bebis :(
Men vi får helt enkelt försöka göra nåt mer skoj för honom på helgerna när vi båda är hemma istället!!
Vilmer är skit duktig ändå ska jag säga, han skulle kunna protestera betydligt mer än han gör..

Nu säger mor att vi ska knalla till lekparken, bäst o lyda ;)


Jesper o Johanna :)


Bild från när vi var o grillade med Kattis o co i söndags ;)

Robin söver båda barnen samtidigt, 1 i bilen o 1 i vagnen *hahaha*
Tur att det e lite "gung" i Volvon :)

Volvon lämnades för övrigt in på chipning (stavning??) igår, hämtades oxå ut färdig under gårdags eftermiddagen, gissa om det vart skillnad??!!
Var skitskoj att köra den nu ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack vännen för gott fika och en trevlig pratstund! Det kommer att bli bättre ska du se!! Styrkekram från mig!! Kram kram

2009-07-02 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0