-LiStA-

2009-07-23 @ 21:58:37
Jag bara tokälskar att skriva listor på allt man ska komma ihåg att göra!!
Nu e det dags att printa ner en packlista, för i morn bär det av ner till Tranås på lite mini weekend med familjen ;)
Ska bli riktigt najs att komma ifrån de här husväggarna o se nåt annat..
Känner att det är välbehövligt för oss alla!!

Får se hur mycket jag lyckas packa med båda småtrollen i morn, brukar kunna vara så att den största hjälper mig åt fel håll, dvs att han plockar UPP allt som jag packar NER ;)
Lär visa sig om vi står startklara eller gråtfärdiga när Robin kommer hem från jobbet!!??

Putte somna för natten för en timme sen, känner att jag oxå skulle behöva lägga mig nu, men det var ju den här listan först då, som skulle skrivas..

Puuhh, jaja får ta tag i den nu då!!


Fy vad jag/vi alla här hemma, saknar mormor, känns skit tomt att inte ha henne här längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0