-kÄnnER MiG-

2009-07-19 @ 08:48:18

..typ halvt begraven eller nåt..

* T O K G Ä S P A R *

Lillparveln somnade rätt tidigt för natten i vagnen igår, vi var ner på Skolvägen på grillkväll nämligen ;)
Vad han därimot missuppfattade HELT å HÅLLET, var att hans mamma tyckte han skulle "sköta" sig under natten oxå!!
Tyckte inte han :(
Han vaknade strax före halv 4 å ville äta, sen ville han inte somna om efter det, han varken skrek eller grät, men han spottade ut nappen varannan sekund o blev sur varje gång..
Han spotta ut o jag tröck in, så höll vi på till klockan var typ 6, å då ville han äta igen!!
Tror jag slockna till vid halv sju för att sen vakna när han grät 45 minuter senare, av en helt nerbajjad säng!!

Va bara kliva upp o försöka se pigg o glad ut, å ta tag i både han o sängen..
Nu slumrade han till igen, men jag vet att det inte e nån idé för mig att lägga mig för han vaknar nog snart eftersom han sover i sin bilstol just nu, han bajjade nämligen ner hela sin babysitter igår oxå så den är isärtagen o tvättad!!

En hotellweekend kanske vore nåt ;)

Mamma, tar du båda barnen då?????
*ler o blinkar massa*
;)

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Tack. :) Jaa...jag sminkade dom i Photoshop. :)

2009-07-19 @ 08:49:21     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0