-jAG äLSkAR MiN mAmmA-

2009-07-01 @ 20:01:41
Hon har vart helt GULD värd idag!!
Har vart ännu en tuff dag, men idag ringde jag faktiskt ner till Bvc o hörde vad de trodde de kunde vara, eftersom han gråtit o vart missnöjd i en månad nu (dag, kväll OCH nätter)!!
De sa att det lät som om han hade det jättejobbigt med tillväxten av tarmarna samt att han led av vätskebrist, så nu har jag fått strikta order om hur jag ska göra med amning o matning!!
Ska lyda det o se hur det artar sig??!! För detta e skit tufft o jag har inte mycket till ork till övers..

Men tack underbara mamma för att du funnits här idag, Vilmer fick ju dessutom massa extra uppmärksamhet o det gör mig riktigt happy ;)
Vi älskar DIG!!

Vilmer sover sen strax före halv 7, han var dödstrött av värmen.. Robin är på bio o ser premiären av "Ice Age 3", Dogge har slocknat ute i vagnen å jag sitter o bara andas!!


Fika i lekparken ;)


Lyckades efter 1,5 veckas försök att få ett av Dogge´s leénden med på bild!!


Douglas x 4


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vilka fina syskonbarn jag har!! Puss

2009-07-02 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0