-hEj iGEN!!-

2009-07-15 @ 19:25:06
Toodeloo ;)
Gjorde ett blogg uppehåll igår då det var en SUPERJOBBIG dag med allt vad det innebär.. Är förundrad över att jag överlevde, men det gjorde jag som ni märker!!
Hade iofs syster här som sällskap, utan det hade det nog varit katastrof jobbigt..
Minsta pyret var helt hysteriskt ledsen från kl 04 på natten ända tills vi fick han att somna igår kväll, plus att pyret "större modell" satte sig på tvären vad jag än sa och gjorde, ALLT var FEL för honom :(
Så han skrek oxå praktiskt taget hela dagen..

Nog tjatat om jobbiga gårdagen, idag har det åtminstone vart ett snäpp bättre ;)
Alltid nåt va!!

Började dan med att dra till lekparken med Linnea o Kevin.. Hem o vila lite middag för att sen åka ut o fika hos några gamla kompisar till Robin ;)
Passade på att svänga in hos HK o säga hej och där möttes vi utav 2 PRICKIGA barn (vattkoppor alltså), jag velade fram o tillbaka, fram o tillbaka, överläggde med min karl o till sist bestäde vi oss för att Vilmer skulle få pussa o krama så mycket han bara kunde på Thoris..
Ja, vi får väl hoppas att barnen åker på det nu, när vi faktikst bestämde oss för att få lite smitta ;)
Hör av mig om vi får påhälsning, för de som vill komma då!!

Sen hem, tända grillen o invänta Malin o Fredrik som skulle dyka upp på fika, men de fick joina oss på mat först ;)
Johan, Linnea o Kevin kom de oxå, och drack lite kaffe med oss efter maten!!

Händelserik dag, viket resulterade i att vi kunde lägga en trött Vilmer redan tjugo över sex idag :)
Nu ska jag se om lill putte vaknar snart så jag kan bada honom o ge han kvällsmaten!!

Vi var förresten till läkaren igår med Vilmer angående hans tungband, å de ville skicka remiss till Akademiska, så nu är det bara invänta att semestertiderna är över o att vi får en kallelse snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0