-gÅRdAgEN-

2009-07-18 @ 10:10:56

Igår skulle ju mamma firas med paket, vin, smörgåstårta mm..
Var bara det att när hon skulle hämta ut de beställda smörgåstårtorna 1 timme innan alla skulle komma, så säger de på ica att det
inte finns några tårtor gjorda!!!!!?????
Gissa om mamma fick 3 hjärtattacker..
;)

Hur som helst så blev hon skitförbannad på dem och å frågade vad hon nu skulle göra, då sa de att de skulle fixa kallskuret med en massa tillbehör OCH DESSUTOM BJUDA PÅ DET!!
Så jag skjutsade ner mamma o hämtade allt, det var MYCKET mat kan jag säga, kallskuret, potatissallad, grönsallad, ostbricka o kex.. Å GRATIS :)
Ja, allt blidde ju bra till slut då!!

Vi åkte väl därifrån runt 9-tiden o Vilmer stannade kvar (fast han somnade redan halv 7), han ska ju vara där nu i helgen :)
Vi började längta efter honom redan när vi åkte igår, men vi vet att han har det super o vi får ladda batterierna lite ;)
Jag fick sova ALL NIGHT inatt o tog mig en LÅNG SOVMORGON  oxå, för Robin va söt o tog natt o morgonmålet käk med kycklingen!! Underbart!!
I natt får han sova så tar jag Dogges "restaurang besök"
;)

Nu ska jag och Douglas ut i solen o mysa, Robin bygger garderobsvägg i sovrummet han :)
Jag e sjukt sugen på en grillkväll med lite alkohol ikväll, nån mer som e sugen??


Kommentarer
Postat av: Vanja

Du hade kunnat få både grillat, paj och alkohol om du bara sagt de lite tidigare...för vi var med sugna på de i dag...:) men de blev svärisarna i stället de bjöd på middag med alkoholfritt för mig ja körde ju :( Kram kram

2009-07-18 @ 21:44:21     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0