-fREdAG-

2009-07-31 @ 09:34:08
Idag är det fredag heela dagen lång :)
Skönt att det är helg så familjen är samlad.. Längtar tills om 2 veckor då Robin går på semester i 3 långa veckor!!
Å efter semestern så ser det dessutom ut som om han kommer vara hemma en dag i veckan med oss, alltså ta ut en pappadag i veckan, antingen fredagen eller måndagen :)
Ska blir riktigt najs att få långhelg tillsammans VARJE helg ;)

Idag ska barnen ut till Ottosson & co ;)
E lite rädd att hon kanske måste "läggas in" efter att ha haft mina 2 huliganer oxå, förutom hennes 3 egna barn.. Lär visa sig!!

Då ska jag iaf kasta mig in till Byggmax o köpa själva sänggavel stommen, sen vidare o handla tyg o skum..
Nu vill Vilmer ha min uppmärksamhet när Dogge sussar, så jag ska väl bjuda på det då ;)



Bild från gårdagens kvällsdusch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0