-En VAgN MindRE-

2009-07-08 @ 07:37:17
Å så har vi äntligen blivit av med en av syskonvagnarna då!!
Kom en familj från Västerås igår och tog den direkt, de köpte även liggdelen till den, riktigt skönt att bli av med den för den stod ju bara o tog plats i förrådet..
Hoppas de blir mer nöjda med den, än va vi var ;)

Båda barnen sover men jag e uppe, har precis druckit kaffe o njutit av tystnaden (får man säga så??)!!
Vilmer har jag inte hört ett ljud av i natt så förhoppningsvis e han feberfri idag :)
När vi ätit frukost o gjort oss klara så ska vi ner till vårdcentralen o lämna in det 3:e urinprovet för min del, de ringde igår å sa att de ville ha ytterligare ett??!!
WTF, svårt att klara sig med bara ett liksom, det e ju ändå ett litet projekt att behöva stoppa in båda barnen i bilen och sen ut med båda, bara för o åka ner dit och lämna in det!!
Men men, behöver de det för att hitta vad som e fel så får jag göra det helt enkelt, kissat i röret har jag iaf gjort nu på morgonen ;)

Har INGEN aning om hur dagen kommer se ut sen??
Vilmer fick ju vara inne hela dagen igår, vet inte om han tycker det är så värst skoj att behöva vara det idag oxå??!!
Nån som har nåt förslag på vad vi ska hitta på idag??

Bye bye vagnen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har nybakta bullar på G, VARMT välkomna!!;)

2009-07-08 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0