-dAGENs VuRPA-

2009-07-03 @ 22:39:43
Sitter för tillfället o svalkar strupen med lite rosévin i uterummet tillsammans med min man, syster o Sonny ;)
Alla barnen sover för natten (ja, Dogge kommer ju vilja ha lite käk i natt iof men då får han lite ifrån frysen så jag kan ta mig ett litet glas till)!!
Idag har jag inte gjort mycket alls, fikat med Linnéa o Kevin på förmiddagen, varit iväg o hämtat Vilmer som sov hos Challan i natt, där passade Robin på att hoppa i poolen o svalka sig oxå ;)
Bestämde då med Sofie o Sonny (som oxå var där) att vi skulle grilla lite ikväll o att de skulle sova kvar här så att vi kan dra DIREKT härifrån i morgon till SKANSEN!!
Beroende på vädret då förstås, det ska vara lagom varmt o helst inte spöregna ;)

Måste berätta att när jag o resten av "Familjen Cirkus" var o shoppade lite på Maxi idag, så var vi lite stressade!!
Det resulterade i att Vilmer fick käka cheeseburgare till middag idag
(dålig mor, I know..) i kundvagnen, medans Dogge var mindre glad över livet i sin bilstol, oxå i kundvagnen, Vilmer tappar ut halva sin juice på golvet, vlket jag inte ser å gör värsta tänkbara "Kalle Anka Vurpan" mitt inne på Maxi!! ALLA tittade, jag ville bara dö OCH gråta för det gjorde så förbannat ont..
Men jag höll mig iaf o vi skyndade oss ut därifrån!!

Nä, nu ska jag vara trevlig igen, å ladda inför morgondagen, men jag bjussar på ett par bilder, både från gårdags kvällen o dagens pool bad ;)


Robin näckar i poolen!!

Heelloo ;)

Douglas kikar tv med farsan ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hoppas ni får en trevlig dag på Skansen....Själv njuter vi av att vara hemma hela familjen :) Kram

2009-07-04 @ 14:14:54     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Therese

Hur var det på Skansen? Funderar på att ta en tripp dit på torsdag eller fredag. Är det kul för barnen eller är dem för små för att uppskatta det?

Hoppas ni hade en trevlig dag!



Kram

2009-07-05 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0