-dAGENs dEjt MEd GammiS-

2009-07-20 @ 20:45:01

Ja, dagen börjar närma sig sitt slut för idag..
Trodde inte den skulle göra det först, men det gjorde den ju ;)
Mormor/gammelmormor, barnen o jag har vart ute mest hela dagen, tog oss en promenix till lekparken på eftermiddagen å det uppskattades LIKA MYCKET av både Vilmer o "Gammis"
*hahaha*!!
Farmor o farfar var oxå förbi på lite fika idag :)

Efter middagen tog jag mig friheten att åka alldeles själv till Maxi o storhandla, var riktigt avkopplande att gå ensam där inne faktiskt..
Nu ska vi njuta av varsin kopp kaffe i uterummet, jag o mormor ;)

Pics från dagens "lekande ungdomar"!!





 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Världens bästa mormor/gammelmormor :) Puss

2009-07-21 @ 08:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0