-6 VeCkOR, VaD hAR jAG MiSSAt??-

2009-07-10 @ 10:14:26
Idag blir kycklingen hela 6 veckor gammal ;)
Tiden går både fort o långsamt, på olika sätt..
Undrar en sak??!! Om man "bara" e 6 veckor, borde man inte sova nåt på 5 timmar då??
Douglas har varit "typ" vaken sen 05.15 inatt!! Ja, han har haft minimala micropauser därimellan.. Har försökt ALLT, till sist somnade han av ren utmattning i sin stol, men så hann jag inte ställa undan honom så då var Vilmer lite snabb att gå fram o krama honom så då VAKNADE han IGEN!!
Kan ju inte han förstå men i det läget var jag såå nöjd över att han faktiskt somnade så då gick liksom luften ur mig :(
Just nu ligger han över mina ben, försöker få han o rapa om det nu e det kanske som sitter i vägen, men det känns som sagt som om jag prövat precis allt redan??!!
Får se..

Vilmer har fått i sig lite frukost o kommit i lite kläder, jag ska väl oxå byta om från mjukis kläderna kanske ;)

GRATTIS till syster o Sonny som igårkväll vann budgivningen på huset!!
Sonny ringde nyss o sa att han var i Örsa o jobbade, han ville komma upp o låna datorn en sväng för att godkänna objektsbeskrivningen på deras lägenhet innan den läggs ut på hemnet..
Ska fixa lite kaffe åt karl ;)

Kommentarer
Postat av: HO

kanske dags att lägga ut lite nya bilder på dogge? ;) kram

2009-07-10 @ 13:52:16
Postat av: Johanna

Som du redan vet hade Jeppe oxå VÄLDIGT mycket vakentid trots att han inte va så gammal, det blir bättre!

2009-07-11 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0