-PRiSjÄgaRe-

2009-01-28 @ 12:23:02
 
Maxi ICA Stormarknad
1391.20 kr



Coop Forum
1436.09 kr

 
Willy:s Uppsala , björkgatan
1438.02 kr

Fick precis veta att jag hade rätt, samma matkasse har jämförts i Uppsala o det VAR Maxi som var billigast!!
Vi fick nämligen tipset om att testa Willy`s, för att de skulle vara så billiga.. Men både jag o Robin ville vända redan i dörren för det var nog fan den trååkigaste butiken vi vart in i, Å DYR om man jämför med "vårt" Maxi ;)

Jaja, detta var bara lite onödig information jag var tvungen att dela med mig av när lilleman sover..
Nu blire fruktstund!!
;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

I löööööv Ica Maxi:)

2009-01-28 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0