-MaMMie`S bADpOJkE-

2009-01-23 @ 20:10:52
Idag stod jag för inskolningen, eller ja, jag stod i jour hemma om det skulle vara nåt :) Robin  var tvungen att jobba idag, det gör han fortfarande ska jag säga :(
Lite ensamt o trist här hemma nu när Vilmer sover o jag e ensammen..
Men men, måste man så måste man!!
För övrigt så har detta BARA vart en slappardag för mig, jag minns inte när jag slängde mig på soffan o vila mitt på dagen senast.. Men IDAG gjorde jag faktiskt det, jag har troligen åkt på bihåleinflammation (vilket är väldigt vanligt när man är gravid tydligen), så jag sover inge bra om nätterna..
Så idag använde jag min ensamma stund till att bara ligga på soffan o vila!!
Hur skönt som helst att få bry sig om sig själv en smula..
LYX för en morsa ;)

Hämta lilleman på em å sen knalla vi på lite promenad, efter det blidde det djupdyk i badkaret!!
Jag stod dock endast för underhållningen vid sidan av, kände inte att jag orka simma idag ;)

Nu ska jag kika i skåpen efter nåt att smaska på..

                                               
                                           

Kommentarer
Postat av: Vanja

En till som e ganska less på att bara "sitta" hemma om dagarna...Ska vi bilda klubb ;-)



Måste masa på gubbarna om en träff så vi snart kan ses ju...jag springer efter stekpannan, tar du kavlen ;-)

Kram Vanja

2009-01-28 @ 18:04:42     URL: http://vanjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0