-iNsKoLNiNg dAG 2-

2009-01-13 @ 07:34:36
Jahopp, så var det dags för inskolnings dag 2 idag då..
Vi började lite smått med 1 timme där igår, å det gick ju bra, var iofs ingen större skillnad än att gå ner o leka på kyrkis för Vilmer!!
Han gillar ju att vara bland andra, han e nog tom mer social än en annan *hahaha*
;)
Idag blir det 1,5 timme o efter det väntar en lekdag med hans flickvän Saga, han längtade efter henne viskade han till mig igår ;)
Förresten, igår när vi kom hem så fick Vilmer för sig att krypa inte längre stod på "intresse" listen så han börja knata omkring här hemma, å sen gjorde han inte annat än att gå.. Jag bara satt o tappa hakan, trodde det skulle dröja ett tag innan jag fick se fler steg från honom (var ju nån vecka sedan han tog sina första steg), men icke.. Han blev nog inspirerad av de andra större barnen på dagis, å kände nog att han inte ville vara sämre antar jag!!

Så som Helena sa, efter dagis dag nr 2 så pratar han säkert flytande oxå ;)

Nu ska jag mejka fejjan lite innan jag väcker mitt underverk..
Hej på ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0