-Hmm, tänK Att..-

2009-01-04 @ 18:56:34
..det ska behövas en tripp till Liljeholmen för att Vilmer ska fatta att han ska gå??!!
Jo, men tyvärr var det så för hans del, vi var över till Kattis mansion idag.. Å där vid 3 tillfällen, så knalla han faktiskt :)

Bättre sent än aldrig iaf..
Skoj oxå att vi båda fick vara med om de stegen, å FRÄMST att de inte kom på dagis (han börjar ju där om 2 veckor)!!
Nu e jag såå in i helskottas hungrig att jag inte orkar sitta här, så jag kastar in ett par bilder från idag istället..

Min bästa vän Kattis e för den delen oxå gravid o ska ha ca 4 veckor innan oss
;)


*Robin o Laura (Kattis dotter)*

 
*Vilmer o Diezel (han vet var han ska ligga iaf)*

 
*Kattis, Nalle o Vilmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0