-hAViN A bAD md tOdAY-

2009-01-06 @ 09:56:24
Ska iväg o jobba nu kl 11, blir bara ett kort pass idag eftersom det är röd dag!!
Men hur som helst, så har jag en sån där förbannad "bmd"

*läs BAD MASCARA DAY*      

Jag har såna ibland, eller rätt ofta faktiskt, när alla fransar bara klumpar sig o det jag gör då, e att jag smetar på ännu mera mascara för att få ut det..
Å VAD händer då??!! JO, det blir liksom ÄNNU värre..
*Suckar*
Nu skiter jag i det, nu får jag se ut som om jag badat i mascaraflaskan utan flytväst, orkar fan inte tvätta av mig nu o börja om..

Nä, nu ska jag se om junior börjar vakna där uppe, det låter som det..
Ha en fin dag, det ska mascara monstret ha iaf!! *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0