-GoKväLL o GoNAtt-

2009-01-13 @ 22:53:15
Nu var 2:a dagen på dagis gjord då.. Även denna gick strålande :)
Fröknarna sa att jag kanske kunde avlägsna mig en stund redan i morgon, så det blir kanske till att ut o promenera lite då!!
Efter dagis så mötte vi upp Sanna o Saga o tog oss en ordentligt låång promenix hem till de i Gryta, riktigt skönt :)
Sen blidde vi bjudna på lunch o när den var upäten så var våra barn mer än kladdiga kan jag intyga så det var bara till att rengöra dem.. Vilmer fick dessutom låna lite kläder av Saga (hon ville tom låna ut sin fin fiina Volvo tirscha till honom) *snälla hon*
;)

Å eftersom att jag helst inte ville gå på 55:an i mörkret så fick vi skjuts hem att herren i huset när han kom hem från jobbet, min käre karl kom liksom nyss hem han ;)
Tack Daniel för skjutsen!!

Nu ska jag sällskapa min man när han äter sen middag ;)

*Vår dag i bilder*

 
*Tvättning efter lunchen*

 
*Vilmer med sin kära svärmor som han för övrigt pussa sönder idag*

 
*Saga vill att jag provar hennes keps*

 
*Men jag fick visst lite värkar jag* Eller inte, hahaha!!

 
*Jag ville oxå sno en puss från min son*

 
*Hmm, den var lite klurig den frågan hörni*

 
*Hmm, jag vill oxå ha såna skor*

GONATT!!

Kommentarer
Postat av: SagasPappa

Det va så lite så.

2009-01-14 @ 08:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0