-gÄääspAr stÖRst-

2009-01-25 @ 10:21:13
..
*gäspar störst i mellersta Sverige*
Nån som vill komma o låna en 3 äpplen hög kabrat, som hellre vill leka än ta sov morgon kanske??!!
Vi var på middag hos Kattis o Nalle igår kväll o det blidde sent, vi kom inte hem förrän vid 2 i natt.. Sen vakna ju lilleman kl 08.00 *piip*
Som jag skrivit tidigare så har ju Vilmer börjat ändra sina morgon sovtider, sen han börjat på dagis!! Vi fick ju börja väcka honom iom det, vilket ju oxå "tyvärr"blitt en ny rutin för honom nu.. Vi har vart så bortskämda med att han inte vaknat före halv 10 på morgnarna, det e slut med det nu iaf..

Han var iaf jätteduktig igår kväll, vi la honom strax före 7, sen plocka vi upp honom o bar ner han till bilen, där han somna om.. Väl hemma i natt så kunde vi lyfta in han i sin säng där han återigen somna om :)
Men jag kunde ju inte låta bli att tycka lite synd om honom när vi fick rycka upp han mitt i natten..

Meen nu skulle jag kunna betala massa för en dag på soffan med 10 bra filmer eller nåt!! Istället blir det storhandling på Maxi o sen en liten inköps tripp till IKEA, vi behöver ett skrivbord o lite annat "IKEA-trams", ni vet allt sånt som alltid följer med därifrån, ljus, toaborstar.. ;)

Hade bara med mig mobilen igår, så bildkvaliteten är där efter :)
 

 
  
 

  

Kommentarer
Postat av: Calle och Henrik

igen... Vi kan ta krabaten... om du vågar släppa honom he he

2009-01-27 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0