-EfteRLySniNG-

2009-01-23 @ 20:49:26
!!
Jag efterlyser härmed 2 st nya kompisar, en skulle kunna vara make up artist o den andre skulle kunna vara frisör :)
Är så in i helskottas trött på mina okunskaper i make o hårfixning så jag spyr!!
Blir liksom aldrig nån skillnad på vardag o fest make, inte heller på mitt hår som för den delen inte ens är klippt eller toppat på över 1,5 år *SKÄMS*

Så, om det finns nån ensam själ därute som känner för att förgylla en trist o grå snart 30-årig morsa, hojta till vettja ;)

Nu ska jag smaska mina pancakes!!
Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Calle & Henrik

Instämmer du ser för j-lig ut...gråa strån som spretar, fläckar på byxorna, buk som sväller över, luktar som ett askfat, spottar när du pratar, he he he

2009-01-23 @ 23:18:43
Postat av: Johanna

Men du är ju alltid lika snygg!! Blev lite chockad över att du hunnit m. 3 inlägg på samma dag.....Kul! Fortsätt i samma tempo, det är så kul att läsa! Kram kram

2009-01-24 @ 09:22:16
Postat av: Sofie

Jag ställer upp!! Men jag har dyr timpenning;) Puss

2009-01-24 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0