-dELetE-

2009-01-28 @ 20:38:36
*Småflinar åt mig själv*
Ja i bland e det inte alltför "clevert" att va för snabb på tangenterna!! Hade liksom lyckats trycka på ignore knappen på facebook för en kalas inbjudan, jag bara antog att det var som ett vanlig "spam" som man brukar få för olika grupper eller event, men kort efter att jag tryckt bort det så fick jag ett lesset mess om att det var trist att jag inte skulle komma.. Då såg jag ut som ett STORT frågetecken o fatta noll, tills dess att jag gick tillbaka o läste det igen!!
*Glödlampan tändes*

Så nu ska jag prata med min lover när han kommer från darten, för o se om han oxå är sugen på lite partaj i mars ;)
Nähepp, nu ska jag inta en jävligt skön position i världens bästa soffa o vänta in "Made in Sweden" som börjar kl 20..
*Ber om ursäkt till min älskling*
Men jag e toltalt sucked on Andreas Carlsson ;)

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Men gud va gullig du e!! :)

Det är lite ovant, men jag är nöjd!

2009-01-28 @ 21:06:45     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag håller med dig om Andreas Carlsson. Men det är något spm inte är helt hundra......han är nästan snyggast och mest tiltalande när han inte ler. Kommer att tänka på "Jokern" i Batman när han drar på smilbanden. :) Hälsa La Familia

2009-01-30 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0