-AddiCtED-

2009-01-07 @ 08:26:47
Heelt sjukt, kan för er som inte känner mig berätta att jag näst intill mår illa av bara lukten av filmjölk i vanliga fall..
Meen nu.., nu e jag totalt beroende av det!!??
Har precis ätit 2 yberfulla tallrikar med fil o "jättenyttig" musli (Start, typ bara socker musli) *hahaha*

Kan oxå flika in att häromdagen så hade min käre sambo ställt in ett paket med fil i kylen, å när jag skulle ta min efterlängtade tallrik så kommer det ut ungefär 2 teskedar.. Han var inte så jättemycket värd just då, i det tillfället kan jag intyga!!
(Fast det gick över lika fort *hahaha*)
Å Ica hade dessutom stängt, så det blidde ingen fil för mig den dagen!!
:(

Nu ska jag börja fundera på klädval inför dagens arbetspass..

Kanske ska dricka lite kaffe med min husband innan "mini Bin Ladin" vaknar oxå ;)

Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja,vi vet att du älskar fil...se till att uppdatera bloggen nu;) Puss

2009-01-10 @ 23:40:02
Postat av: Johanna

Jag instämmer m. föregående talare......dax att uppdatera!!! Kram kram

2009-01-12 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0