-1:a 2:a 3:e-

2009-01-20 @ 21:17:44
..Ja för det första så höll jag nyss på att dö av sugenhet på glass o jordgubbar.. Så nu har jag precis ätit en stor tallrik av det kan jag lova ;)
Smaka smaskens!!
                                                                                                                                                                                                                                            
Å för det andra så läste jag nyss jobbmailen o där hade det kommit in en glad surprise..
Friskvårdspengen är höjd från 400 kr till 2000kr per person och år.
Det betyder att man nu faktsikt kan unna sig ett träningskort även utanför lilla Örsa, hahaha.. Vet ju iofs inte om det gäller när man "jallar" omkring hemma som föräldraledig, eller om man måste va "i tjänst"??
Johanna, om du läser detta, så kan du väl lägga in en kommentar om du vet nåt om det??
;)

För det tredje så har Vilmer även idag, bara lämnats på dagis av Robin kl 08.30 för att sen hämtas kl 11.30 (efter lunchen).. han e såå duktig, tom de andra föräldrarna som skolar in sina barn frågar vad vi gjort för att få han sån som han är, glad, social..
*Sträcker på mig*
Antar att han bara gillar att ha människor omkring sig, o att vi varit "duktiga" med att han fått vara ifrån oss relativt tidigt..

Nähepp, nu ska jag ringa Carin för att prata lite marknadsföring ;)
Sov gott alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att det går bra för Vilmer!!

Hoppas Thoris kommer vara lätt inskolad...



Nu är vi hemma igen... Kommer förbi dig på Små Stjärnor imorgon!!

2009-01-21 @ 23:06:06     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Som du redan vet stämmer det m. friskvårdspengen. Mer info på kommunens "insidan".

Kram kram

2009-01-22 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0