-VilMER SökER bONdE-

2009-12-09 @ 19:55:37
När en annan drömmer om att köpa små dockor i fina klänningar, drömmer Vilmer om något HELT ANNAT!!
Hans stora pasion i livet är TRAKTORER ;) I alla dess former..

Nu när han fick stor säng så var vi ju tvungna att byta till stort täcke o stor kudde (OCH givetvis nya sängkläder i rätt storlek), men det behövde vi inte, för hans mormor gav honom nytt täcke o kudde ;) Å sen fick han oxå ett påslakan med traktorer o lastbilar på, gissa om han sover som en kung i det??!!
Han tok grät när det skulle tvättas första gången :(
Likadant med en traktor tröja jag köpte för ett tag sen (trots att jag hatar tröjor med olika tryck o figurer på), för kunde han låta bli att nånsin ta av den så skulle den fortfarande sitta på ;)

Det slog mig just att häromdagen när jag körde lite fel o var tvungen att svänga in på en liten väg (råkade vara en bondgårds väg), så fick han syn på massor av traktorer o när han insåg att jag svängt in där ENBART för att vända bilen så kom tårarna.. Å de slutade inte komma heller, han grät ett bra tag o det enda han fick fram mellan snyftningarna var "traktor traktor traktor*..
Min lilla fina bonde ;)
Tror att han kommer jubla när han ser vad hans mormor köpt åt honom i 2 års present!!!!!

Nu e det "skiftbyte" med pappan, gällande vår yngsta son som är minst sagt hög ljudd där uppe, men jag pratade precis med 1177 o hon hade samma tanke som jag har, gällande vad jag tror kan vara fel.. Så det blir till o ringa barn spec mottagningen direkt i morgon bitti..

Trevlig kväll på er söta!!

Kommentarer
Postat av: HO

Hej vännen... Vilmer är varmt välkommen att komma och leka hos oss... här är han inte ensam om att dyrka dessa stora fordon. ;) Kan även bjuda på en liten åktur i en trakor om så önskas... =)

2009-12-09 @ 20:48:01
Postat av: HO

... och just det... det finns snygga boxershorts, pyjamasar samt långkallingar på HM med traktorer. Helt ok faktiskt. W har en hel drös med "traktorkalsonger"... De säljs i 3-pack tillsammans med ett par marinblå och ett par randiga... eller "rundiga" som W säger. ;)

2009-12-09 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0