-blOGGtORkA-

2009-12-29 @ 21:09:39
Har kommit i lite bloggtorka, känns som om jag skriver samma saker!!?? Kan bero på den ständiga zombie stilen, vi har här hemma efter att vi går upp runt 02-04 VARJE morgon (skulle hellre kalla det natt, men Dogge vägrar somna om så det är bara gilla läget o "göra morgon" då..)!!

Min underbara mamma ska ha honom hemma hos sig ett par dygn med start på nyårsafton iaf, hon är bara BÄST min mamma, vi ska få sova en hel natt med bara Vilmer, å samla lite krafter..
Vi frågar nästan aldrig om barnvakt, det har vart svårt att göra det ända sen lill kallen föddes, med tanke på vilken problematik han haft stackarn, inte vidare lätt att fråga om hjälp till ett gallskrikande barn, men det har funnits ett fåtal underbara människor som visat empati o medmänslighet genom att själva erbjuda sin hjälp i någon form..
Ni ÄR och KOMMER att FÖRBLI våra hjältar tills det att vi stupar i graven..

Dagen i korthet är iaf på det hära viset ;)

*Kaffe hos Vanja kl 09.30

*Vilmer stannar kvar hos Vanja medans jag o Douglas far in till Enköpings lasarett o tar en massa blodprover (de tog blod av honom i en halvtimme, och han skrek inte en endaste gång, inte ens vid sticket??!!)
(Tack fina du för hjälpen idag, tack även till söta Linnéa för hjälpen med Vilmer igår, ni är BÄST!!)

*Tillbaka till Vanja o blir bjuden på lunch!!

*Stannar hos Vanja tills pappan slutar jobbet kl 16.30, då kommer han dit eftersom Tommy vart med honom på jobbet idag och skulle bli hemskjutsad  ;)

*Hem o lagar lyxmiddag bestående av potatisbullar, bacon o lingonsylt *hahaha*

*Klockan har slagit 18.45 och både jag o pappan funderar skarpt på om båda våra söner har tagit nåt kraftigt upp-piggande, eftersom vi aldrig någonsin sett de på sånt här glatt humör o vid denna tidpunkt när de annars brukar ligga däckade i sina sängar!! Ja, det är iaf glädjande att se hur glada våra barn gör varanda, finns ingen som Douglas skrattar så mycket åt, som sin egen bror.. Och jag kan inte beskriva med ord hur mycket det värmer i hjärtat att se.. LYCKA till tusen, syskon är ett privilegium (sorry, men jag bara måste säga det, vet hur lycklig jag själv varit över att ha haft det..)

*19.15 lägger vi barnen fastän de inte visat minsta lilla trötthet, men bättre det än att vi överskrider den "magiska" gränsen, för våra barn är INTE roliga när de är övertrötta tyvärr!!


*Nu säger jag o pappan GODNATT eftersom vi satt en senast läggtid för oss själva på 21.00 *piip*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Va skönt att gubben din fick hjälp på jobbet ;) Hoppas dom har sovit lite bättre inatt gumman!! puss på dig

2009-12-30 @ 05:57:49     URL: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0