-UtROPSbUd 1 kR-

2009-08-11 @ 12:04:15
!!
Ja, ni som fattar, ni fattar..

E tröttare än Tord himself idag!!
Han som är endast ett halft äpple högt behagade att vakna:

* 00.30
* 02.00
* 03.00
* 05.20

Sen somnade han äntligen om efter sista vaknadet vid halv 7 till 07.20..
Å då vakna även 3 äpplen hög, så då var det dags för morgon bestyren innan dagis ;)


Nu gick precis Zara som vart här o fikat lite o lyssnat massa på mig *tack söta du*!!
Dogge blev precis hämtad han oxå o är på promenad ner till Kattis och där ska han va tills halv 2, då hämtar jag honom för att åka till Bvc..

Som sagt, inte mycket mer än nån timmes sömn inatt, så soffan blir min bästis nu, till det e dags att fara ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Fredag till lördag måste ni få sova! Jag tar lillkycklingen till Knivsta.

2009-08-11 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0