-UtREdNiNG-

2009-08-14 @ 07:18:59
Ok, vill bara bena ut en sak gällande inlägget jag skrev om åsikter..
Skrev det av 2 anledningar, den första anledningen är att jag har en vän som nu tänker sluta blogga pga. en massa "dumma" kommentarer, den andra var för att jag ville se om jag fick några reaktioner!!
Så, nu vet ni varför jag skrev det ;)

Hade kontakt med Bvc igår, de hade i sin tur kontaktat special Bvc för de tycker att vi har ett ohållbart levene (eller hur man nu ska skriva det ??), med tanke på hur kycklingen sover, eller ska jag kanske skriva hur kycklingen INTE sover på natten..
I natt tappade jag räkningen efter 4 gånger men jag tror ändå inte det blev så många fler än 5 vaknanden iaf ;)
Två av de gångerna funkade det med nappen men det resterande vägrade han somna om, om han inte fick sig lite käk :(
Kändes som om jag gjorde allt i sömnen, känns alltid så på nätterna..
Hur som helst så kommer de iaf hit på besök på onsdag o pratar o ska försöka hjälpa oss!!
Om det ändå var så att han sov massa på dagarna (ja då hade jag ju förstått att han vänt på dygnet), men han sover max 1 eller 1,5 timme under HELA dagen, å då menar jag sammanlagt..

Men hörni, inatt ska både jag och Robin få sova heela natten ;)
Ja, han kör ju bil om dagarna så han sover för tillfället i gästrummet om nätterna för att han över huvudtaget ska kunna jobba på dagarna, men nu när han går på semester på måndag så ska vi turas om att få sova :)

Åker o lämnar båda "pruttarna" i Knivsta när Vilmer sovit sin middagslur idag, å jag måste packa åt de båda under den tiden han sover för jag glömde totalt bort att göra det igår..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Soooooooov sååååå sköööönt!!!! ZzzzzzzzzzzzZzzzzzz Kram kram

2009-08-14 @ 08:00:42
Postat av: Sussa svarar

Åhh tackar söta du ;)

Lovar att vi ska sova!!

Kram o ha en underbar helg på sjön nu ;)

2009-08-14 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0